Stay Updated!

BLOG

مانیتورینگ دما و رطوبت در اتاقهای UPS

اتاقهای یو پی اس برای شرکتهای بزرگ و دفاتر با منابع اطلاعاتی مهم از اهمیت ویژه ایی برخوردار است.

به واسطه اهمیت آن برای نگهداری از یوپی اس و باتریها استانداردهای خاصی تعریف شده است. از جمله اینکه، دیوارهای اتاق یو پی اس  برای نگهداری از آنها باید محکم باشد. دسترسی به باتری و یو پی اس در این اتاق باید به راحتی امکانپذیر باشد، همچنین محل نگهداری باید عاری از هرگونه کثیفی و گردوغبار باشد.

چیزی که برای ما مهم است دمای اتاق است که نباید از حد استاندارد فراتر برود و فاکتور دیگر که همواره باید کنترل شود رطوبت اتاق است.

 بهترین دما برای دستگاه یوپی اس با باتری داخلی کمتراز 30 درجه است. که در صورت عدم رعایت محدوده دمایی عمر یوپی اس و باتری کاهش پیدا می کند. همچنین رطوبت زیاد نیز باعث خرابی دستگاه شده و اگر در محل نگهداری، رطوبتی از سطح قابل انتقال باشد، باید ارتفاع دستگاه تا سطح زمین حدود 30 سانت به بالا باشد.

استفاده از دستگاه های ترموگراف و دیتالاگر دما و رطوبت آی پی لاگ، علاوه بر اینکه امکان مشاهده وضعیت دما و رطوبت اتاق و محفظه ups و باتری ها را به صورت آنلاین برای کاربر فراهم می کند، همچنین در صورت افزایش دما و یا رطوبت از حد مجاز به 5 کاربر تماس صوتی و ارسال پیامک انجام می دهد، تا در اسرع وقت نسبت به رفع ایراد اقدام نمایند.

میتوان از دیتالاگرهای آنلاین IPLOG برای ثبت دما و رطوبت بصورت آنلاین و بطور مداوم  استفاده کرد تا از خسارت ناشی از خرابی یو پی اس به مجموعه خود جلو گیری کنید.

تماس با ما

info@iplog.ir

32681691 031

اصفهان ، چهارباغ خواجو

خبرنامه