Stay Updated!

BLOG

افزایش رضایت مشتری، از سردخانه با دیتالاگر

افزایش رضایت مشتری، از سردخانه با دیتالاگر

سردخانه های صنعتی و بزرگ عمدتا برای اجاره به وارد کنندگان یا صادر کنندگان یا تولید کنندگان برای نگهداری میوه یا سایر مواد غذایی فاسد شدنی هست که در حجم بالا محصولات رو نگهداری میکنند.

قاعدتا نگهداری از تجهیزات سردخانه و سرویس و نگهداری اونها بعهده صاحب سردخانه هست. چراکه هر گونه نقص در سیستم سردخانه میتونه منجر به فاسد شدن محصولات و وارد کردن خسارت هنگفت به سردخانه دار و مستاجر سردخانه بشه....

وقتیکه شما مسئول محصولات غذایی سرد با ارزش و موجودی منجمد  یا یخچالی هستید، ممکن است فاجعه‌ای در کمین باشد، بخصوص زمانی که در محل نیستید.

هرچه امکانات و تجهیزات جهت پیشگیری از خسارت رو بیشتر فراهم کنید، نتیجتا منجر به کاهش خسارت و رضایت بیشتر مشتری خواهد شد.

دما و رطوبت، دو عامل حیاتی در نگهداری اقلامی همچون میوه و سایر مواد فاسد شدنی در سردخانه‌ها هست.  پایش این دو پارامتر و پیشگیری از ایجاد هرگونه تغییر احتمالی در آن‌ها بسیار مهم است.

با استفاده از دیتالاگر ، امکان ثبت داده‌ها و همچنین پایش از راه دور آن‌ها به آسونی به شما داده میشه سیستم نظارت از راه دور به شما هشدار می‌دهند که  ممکن است موجودی مواد غذایی یخچالی و منجمد شما در خطر باشد.

همچنین با تعریف انواع هشدار پیامکی و ایمیلی به صورت های مختلف دمایی و رطوبتی، امکان پیشگیری از هرگونه اتفاق ناخواسته در سردخانه را فراهم نموده و از وارد آمدن خسارات احتمالی جلوگیری می‌نماید و نهایتا منجر به رضایت مشتری از سرد خانه و آورده  بیشتر اقتصادی برای صاحب سردخانه خواهد شد.

تماس با ما

info@iplog.ir

32681691 031

اصفهان ، چهارباغ خواجو

خبرنامه