Stay Updated!

BLOG

تولید و فرآوری استاندارد فراوردهای لبنی با دیتالاگر

 تولید و فرآوری استاندارد فراوردهای لبنی با دیتالاگر

دقت زیاد در تولید و نگهداری شیر برای اطمینان از کیفیت بالای محصولات لبنی ضروری است. هنگامی که محصولات لبنی فقط در خانه استفاده می شد، کیفیت آن چندان مهم نبود. اگر می خواهید بفروشید، محصولات هر دسته  از نظر طعم و بوی مطبوع باید کیفیت ثابتی داشته باشند .

 یکی از مهم ترین چیزهایی که برای تولید موفق لبنیات باید تهیه کرد، نه تنها کتری پنیر، بلکه یک دستگاه خنک کننده شیر نیز می باشد. شیر سردکن یکی از مهم ترین موارد برای تضمین کیفیت ثابت محصولات لبنی شماست. خنک کردن شیر بلافاصله پس از دوشش از تکثیر سریع باکتری ها جلوگیری می کند. نگهداری شیر در دمای کمتر از 4 درجه سانتیگراد و بالاتر از انجماد کیفیت عالی خود را تا زمانی که برای شیر فرآوری شده یا به محصولات لبنی تبدیل شود حفظ می کند. هر درجه در دمای بالاتر از 4 درجه سانتیگراد تعداد باکتری ها را افزایش می دهد و ماندگاری محصولات نهایی را کاهش می دهد. کنترل دمای نزدیک و شیر تمیز برای تولید محصولات لبنی با کیفیت بالا ضروری است. باکتری ها از قند شیر، چربی و سایر ترکیبات شیر ​​استفاده می کنند.

پاستوریزه کردن یک فرآیند حیاتی در صنایع لبنی برای اطمینان از ایمنی و کیفیت محصول است. تولیدکنندگان لبنیات باید از مقررات سختگیرانه پیروی کنند و نیاز به اطلاعات دقیق دما و فرآیند بسیار مهم است. جمع‌آوری دستی داده‌ها از مخازن و خطوط پاستوریزاسیون فرآیندی زمان‌بر و مستعد خطاهای انسانی است. با این حال، با فناوری دیجیتال، تولیدکنندگان لبنیات می‌توانند جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل دمای پاستوریزاسیون و داده‌های فرآیند را خودکار کنند. در این مقاله به مزایای دیتالاگر پاستوریزاسیون برای تولیدکنندگان لبنیات می پردازیم.

 

گزارش خودکار فوری

یکی از بزرگترین مزایای ارتقاء به دیتالاگرهای دیجیتال، نظارت به موقع بر عملکرد و هشدارهای فوری برای انحرافات است. این ویژگی ها به سازندگان اجازه می دهد زمان رسیدگی را بهبود بخشند و خطرات را به حداقل برسانند.

دیتالاگرهای دیجیتال به مدیران کارخانه و تصمیم گیرندگان کلیدی دسترسی از راه دور به داده ها  را می دهند و از تصمیم گیری به موقع و مداوم در کل کارخانه اطمینان حاصل می کنند. دستورالعمل جدید FDA از تولیدکنندگان خواسته است تا نگاه دقیق تری به ثبت کننده های الکترونیکی داشته باشند.

 

در حالی که پنیرسازان پیشتر ثبت کننده‌های نمودار کاغذی را برای ثبت دادها ترجیح می‌دهند، تولیدکنندگاه پیشرو و خلاق مواد غذایی و لبنیات شروع به اجرای استراتژی‌های دیجیتالی‌سازی کرده‌اند.

 

دیتالاگرهای ایده پردازان یکی از بهترین راه حل های ثبت اطلاعات پاستوریزاسیون در بازار است.

مزیت عدم از دست دادن داده ها با دیتالاگرهای پاستوریزاسیون از طریق حافظه داخلی برای ذخیره سازی داده ها، و استراتژی انتقال داده به دست می آید.

یو پی اس، منبع تغذیه بدون وقفه دیتالاگر را تضمین می کند و از از دست رفتن اطلاعات به دلیل قطع برق جلوگیری می کند. داده‌ها در حافظه داخلی لاگر ثبت می‌شوند و اطمینان می‌دهند که حتی اگر اتصال قطع شود، داده‌ها از بین نمی‌روند.

این ویژگی ها با هم می توانند یک رکورد داده های قابل اعتماد و مداوم از فرآیند پاستوریزاسیون به شما ارائه دهند.

 

تماس با ما

info@iplog.ir

32681691 031

اصفهان ، چهارباغ خواجو

خبرنامه